4/30/2011

Basic Grey Challenges -Be Charming-

This week's Basic Grey Challenges the theme is "Be Charming". Please add a charm to your card.  


BasicGrey Papers used : wisteria
I paperpieced the book with Basic Grey wisteria paper.
I sprayed with "Old Lace"mist on white flowers.
Please remember that you have to use 
at least ONE Basic Grey product 
on your project to qualify for the prize.
supplies:
patterned paper(Basic Grey,Best Creation Inc),
flowers(Prima),
stamp(crafty secrets,making memories),
Glimmer Mist (Tattered Angels),
ribbon,
charms.

4月27〜29日に東京ビックサイトで開催された日本ホビーショーに27日と28日2日間行ってきました。大震災で開催が危ぶまれていましたが、復興の一助となる催しになるよう開催が決定されました。ホビーショーは初めてでしたが参加して改めてホビークラフトの楽しさを感じました。スクラップッキングだけでなく、他の手作りを一杯したくなりました。そして沢山のインスピレーションをもらったような気がします。それが反映されれば嬉しいのですが・・・ステキなゴールデンウィークをお過ごし下さい。
Thanks for stopping by today.Have a wonderful weekend.

2 comments:

  1. Hi Mie, gorgeous card, your image is so cute and your paper piecing is fabulous and I love your 'floral arrangement' it is beautiful.
    hugs
    Heather xx

    ReplyDelete
  2. Hi there Mieko!! Absolutely gorgeous card - great colour scheme and the lacy corner is stunning, so pretty!!! Hugs, Juliexx

    ReplyDelete

Thanks so much for your lovely comment, I love reading them and appreciate you taking the time to visit my blog xx Mieko
私のブログにご訪問いただき、コメントありがとうございます。MIE^_^)v

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...