11/15/2010

Pages of my book-chapter/2-

Pages of my book-chapter/2-のお題ーTime−からイメージして作ったのがこのカードです。

Graphic45のSteampunk Debutante CollectionのMechanical MIndのペーパー・・・女性の頭の中は機械で一杯・・・毎日時間に追われている忙しい人達に・・・

Tomorrow is another day
明日は新しい日

そのままやんか〜って言ってしまえばその通り明日は新しい日なんですが、どこか希望の持てることばだと思うのは私だけでしょうか?

実はこの言葉はステキな英文フレーズ1340から取ったことばです。
Englishが中途半端な私にかなり役立っております。

Sticklesでキラッと

頭の中は時間との勝負!game spinners(またまた登場)をちらっと...

I'm also entering this card for Crafty Cats Weekly Challenge#58(Paper Tearing).

supplies;
patterned paper(Graphic45),
cardstock(Bazzill),
spinners(Tim Holtz),
aylets(making memories),
stickles(Tim Holtz).

Thanks for stopping by today.

4 comments:

  1. Hi
    A beautiful card,thankyou for joining us on this week's challenge at CraftyCatz,
    hugs Dianne xx

    ReplyDelete
  2. A lovely card. Thank you for joining us at Crafty Catz this week. Suzie xxx

    ReplyDelete
  3. This is lovely. thanks for sharing with us at Crafty Catz this week x

    ReplyDelete
  4. こんにちは!
    とってもかっこいいカードですねー^^
    ハトメの部分がとーっても好きです!!
    英文フレーズの本、私もかなりお世話になっております♪
    tomorrow is another day. いい言葉ですよね。(しみじみ)

    ReplyDelete

Thanks so much for your lovely comment, I love reading them and appreciate you taking the time to visit my blog xx Mieko
私のブログにご訪問いただき、コメントありがとうございます。MIE^_^)v

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...