1/31/2010

Stampin' Royalty Challenge#4



カードメーキングにハマって沢山作るのはいいのですが、アップするカードが沢山あって一人忙しくしている今日この頃です。今回はStampin'Royalty(Challenge#4)のスケッチで作りました。

4日はラブメモ11号リリースパーティー開催で、ほぼ準備は整いました。午後から参加していただける方のプレゼントとしてタグを作りました。午後からも沢山の方が参加していただく事を期待して、タグも沢山つくりましたので是非午後も参加してくださいね。

「Thank you」の文字をいれたタグですが、その文字が沢山余ったので、その文字を一杯貼って一つのタグを作りました。ペーパーはRusty Pickleのダブルサイドペーパーです。

Thanks for stopping by today.

4 comments:

  1. Absolutely gorgeous! I love your velvet ribbons!

    ReplyDelete
  2. Very cute! I love the little guy in the tag! Thanks for playing along with us at Stampin' Royalty!

    ReplyDelete
  3. Very Cute! Thanks so much for playing with us at Stampin' Royalty!

    ReplyDelete
  4. OK WOW!!! This card is great. I love all the little details. Thanks for playing with us at SR.

    ReplyDelete

Thanks so much for your lovely comment, I love reading them and appreciate you taking the time to visit my blog xx Mieko
私のブログにご訪問いただき、コメントありがとうございます。MIE^_^)v

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...